måndag 20 april 2009

Väntar, längtar och planerar i mitt illa huvud...


Ja, det är svårt att tänka på något annat en dag som denna...

- Vi ska äntligen få bygga ett Älvsbyhus, som vi har drömt om i säkert tio år!

Bara en kort tid efter att vi flyttade till Landskrona förstod jag att det fanns ett område en bit utanför, som kallas Säby kyrkby och att det där fanns tomter till salu...men jag kunde väl inte i min vildaste fantasi tro att jag en dag skulle få bygga ett sprilans nytt hus där ute!!

Det är perfekt. På landet, men endå nära en stad och inte vilken stad som helst...underbara LANDSKRONA!!!

På onsdag kommer vi att träffa en försäljare på Älvsbyhus och snacka lite detaljer...det är ju lite sånt där viktigt som golv, tapeter, vitvaror och sånt skojsigt som vi nu måste enas om... Billigast och bäst, tja ni vet....

To be continued...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar